ΕΝΕΡΓΕΙΑΧΡΗΜΑ
Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος είναι αναγκαίο πριν την μετακίνηση των οχημάτων, η λήψη φωτογραφιών του δρόμου και των σημείων επαφής των οχημάτων.

Μετέπειτα καλείται την φροντίδα ατυχήματος της ασφαλιστικής εταιρείας(το τηλέφωνο αναγράφεται στο κάτω μέρος του συμβολαίου σας) όλα τα εμπλεκόμενα οχήματα.

Σε περίπτωση αντίρρησης των υπαιτίων, καλέστε την τροχαία για την καταγραφή των συνθηκών του ατυχήματος.

Σε περίπτωση ατυχήματος όπου το υπαίτιο όχημα είναι ανασφάλιστο, θα πρέπει να καλέσετε άμεσα την τροχαία , για την καταγραφή της παράβασης, ώστε να καλυφθεί η ζημιά σας από την κάλυψη του συμβολαίου σας(εφόσον υπάρχει) ‘’υλικές ζημιές από ανασφάλιστο όχημα’’.

Σε περίπτωση που δεν καλέσετε την τροχαία δεν θα μπορεί να ενεργοποιηθεί η κάλυψη.

Σε περίπτωση επείγον περιστατικού και εφόσον διαθέτετε ιδιωτική ασφάλιση, καλείται άμεσα το κέντρο υγείας της ασφαλιστικής εταιρείας, για την άμεση ενημέρωση του πλησιέστερου νοσοκομείου,
το οποίο θα είναι σε ετοιμότητα να σας παρέχει τις απαραίτητες πρώτες βοήθειες.

Σε περίπτωση επέλευσης καιρικών συνθηκών στην κατοικία σας είτε στην επιχείρηση σας, θα πρέπει να ενημερώσετε την ασφαλιστική σας εταιρεία εντός 72 ωρών.

Μετέπειτα θα πρέπει να προσκομιστεί βεβαίωση από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία και προσφορά επισκευής των ζημιών για την παρουσίαση των απαιτήσεων.

 

newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας